Heeft uw hond huidproblemen?

Dierenziekenhuis Eindhoven: dermatoloog voor honden, katten, konijnen en knaagdieren

Wanneer uw hond last heeft van huidproblemen, levert dit vaak jeuk op. Jeuk bij honden als gevolg van huidproblemen kan echter verschillende  oorzaken hebben. Hierbij kunt u denken aan allergieën voor voeding, vlooien of stoffen om het dier heen. De huid kan hierdoor ontsteken met bacteriën en schimmels. Onze dermatoloog onderzoekt uw hond daarom zorgvuldig, zodat deze juist wordt behandeld. Voor meer informatie of directe behandeling kunt u bellen met 040-3040054!

Onze dermatoloog verhelpt de jeuk bij uw hond stapsgewijs

Jeuk bij honden als gevolg van huidproblemen is een vervelend verschijnsel. Uw hond gaat krabben, waardoor de huid kapot kan gaan. De dermatoloog in ons ziekenhuis werkt de huidklacht van uw hond daarom in een aantal stappen uit, waarbij vaak gebruik van microscopisch onderzoek wordt gemaakt. Deze behandeling wordt verricht door Stijn Peters, expert in (chronische) huidklachten bij honden zoals voedingsallergie, atopie en onverklaarbare kaalheid.

Kijkt u met ons mee?

Dierenziekenhuis Eindhoven werkt graag transparant. Daarom bent u van harte welkom om eerst kennis met ons te komen maken en in ons ziekenhuis te worden rondgeleid. Daarnaast bieden we de mogelijkheid om bij dagopname uw hond via een webcam te volgen. Zo kunt u over de schouder van de dierenarts meekijken en precies zien wat er gebeurt. Wilt u graag een persoonlijk gesprek met onze dermatoloog, heeft u vragen over jeuk en huidproblemen bij uw hond of wilt u direct uw huisdier laten behandelen? Dan kunt u ons telefonisch benaderen op 040-3040054 of per e-mail via info@dzeh.nl!