Dierenarts Son Valkenswaard Geldrop

In de regio biedt Dierenziekenhuis Eindhoven de beste dierenzorg

Gelukkig zijn niet alle dieren die wij zien in ons Dierenziekenhuis Eindhoven ziek. We zien veel gezonde honden, katten, kittens, puppies, konijnen en andere knaagdieren voor vaccinaties. Ook seniorhuisdieren zijn bij ons welkom voor gezondheidschecks, zodat ouderdomsziekten voortijdig worden opgespoord. Voedingsadvies kan een belangrijke rol spelen in het gezond houden van uw gezelschapsdier. Dat geldt zeker voor pups en seniordieren. Dierenziekenhuis Eindhoven is goed bereikbaar vanuit Son, Geldrop en Valkenswaard. De dierenartsen van Dierenziekenhuis Eindhoven staan altijd voor u klaar. Middels de spoedlijn zelfs 24 uur per dag! Dat is een geruststellend gevoel, want wij zijn bereikbaar!

Wat kan onze dierenarts voor uw huisdier in Geldrop, Valkenswaard of Son voor u betekenen!

Vanuit Geldrop, Son of Valkenswaard zijn de dierenartsen van Dierenziekenhuis Eindhoven (Dierenarts Son Valkenswaard Geldrop) goed bereikbaar. Uw gezelschapdieren zijn bij ons in de beste handen. Met de diversiteit aan behandelingen is er veel mogelijk. Denkt u aan:

• vaccinatie
  • chippen huisdier
  • gezondheidscheck
  • nagels knippen
  • sterilisatie
  • therapie
  • fysiotherapie
  • chirurgie
  • orthopedie
  • endoscopie
  • echografie
  • radiologie
  • gebitsverzorging
  • teken behandeling

Mogen wij uw huisdier ontmoeten? Bel voor een afspraak of voor spoed onze spoedlijn!

Uw huisdier is onze passie. Wij helpen alle dieren met liefde en plezier. Ook als u niet meer weet wat te doen met uw trouwe gezelschapsdier midden in de nacht of op zon- en feestdagen zijn wij er voor u met onze spoedlijn. Bel en wij overleggen hoe we het beste te werk kunnen gaan. Ook tijdens kantooruren kunt u ons bellen voor advies. Neem contact op via ons contactformulier.